O NAS          DO POCZYTANIA         W KONTAKCIE
6 lipca 2018
Udało się wyruszyć
Udało się wyruszyć. Jest 06.07.2018
No dobra piszemy to już będąc w Warszawie. Dziś oficjalnie zaczynamy naszą wspaniałą podróż i nie ukrywam, że bardzo się cieszę! Zresztą chyba każdy z nas. Zapowiada się naprawdę wyjazd życia.
Plan był aby wyjechać ze domu około 9:00 po kawce u dziadków. Plan upadł. Wyjechaliśmy po 12:00 – tak to już bywa. Do końca walczyliśmy z kilogramami i logistyką. Naprawdę spakować się w 2 x 15kg i 2 x 7kg przy tym, że walizki same ważą 3-2kg to naprawdę ciężko się manewruje. Najwięcej rzeczy jest dla małej i przyznam, że jak sprawdziliśmy, że jeden słoiczek waży 300g to wyobraźcie sobie jak to wszystko waży. Mleko, kasza, słoiczki, chusteczki, pampersy, i cała reszta sprzętu i osprzętu. Było trochę nerwowo ale jakoś to mamy. Do warszawy zabraliśmy nawet wagę aby jeszcze raz się dobrze przygotować i spakować wszystko dokładnie – dokładnie. Mamy jeszcze 2 dni bowiem samolot dopiero w poniedziałek.
Dziś już poczuliśmy urlop. Jest piękna pogoda. Dojechaliśmy do Warszawy i spotkaliśmy się ze znajomymi. Pyszne jedzenie – Maciek – Wielkie dzięki – jak dla mnie powinieneś mieć restauracje hehehehe. Potem romantyczny spacer z moimi dziewczynami nad Wisłą. Cudownie!!! Golinka dzięki za kwadrat. Jest czysto – ale jak już wiesz będzie MANDŻURIA… hehehe
Jutro kolejny dzień naszego wyjazdu. Mamy plany na śniadanie, rowery, wisła, może wilanów, a i musimy kupić parę rzeczy bo jak by było mało brakuje tego i owego.
Trzymajcie kciuki za kilogramy! Jutro damy znać jak minęła sobota…
Wspaniałości!

CZEŚĆ, NAZYWAMY SIĘ RODZINA Z ODZYSKU I CIESZYMY SIĘ, ŻE JESTEŚ Z NAMI.
Dzień w dzień realizujemy nasze MARZENIA i dzielimy się wszystkim na ŻYWO!
Zapraszamy CIĘ do NASZEJ podróży.
Serwujemy inspiracje, uśmiech i sposób na SZCZĘŚCIE, ZDROWIE i OBFITOŚĆ.
myHillar.com Sp. z o.o.
ul. Spokojna 46
83-010 Straszyn
NIP: 6040200665
Kim oni są?
Dwoje ludzi z dwóch światów. Dwoje dzieci z dwóch światów. W środku pies i mapa marzeń. Magdalena Soszyńska i Krzysztof Hillar postanowili dać sobie szansę i już od prawie 3 lat tworzą jak sami na to mówią Rodzinę z odzysku. Mają plan się razem zmarszczyć i spełnić tyle marzeń, ile tylko się da. Są dobrzy w komunikacji, byciu w kontakcie i rozciąganiu doby w czasie.